Utíkám daleko pryč od bánanu za milion

Chystá se velká kampaň Pavla Říhy a Tomáše Lukavce a já jsem rozhodl ji nepodpořit, a ani ji nesledovat. Proč? Rád podpořím program Pavla Říhy o Škole návyků, rád podpořím Stanislavou Mrázkovou a její „ebook: Jak napsat ebook“

Určitě bych podpořil kampaň „Email marketing“ od Davida Kirše, ale už bych váhal nad milionovým impériem.

Rád se naučím péct chleba, spravovat emaily, či ovládat prestashop od člověka, kterého téměř neznám, ale jakmile mně chce někdo učit abstraktní „úspěch“ za peníze, tak jsem extrémně opatrný na výběr.

Možná bych s panem Lukavcem rád konzultoval, dal mu zato peníze, páč by se mně mohl přizpůsobit. Ale každá kampaň určená mase mně málo kdy pomohla, spíš mně držela v pasivitě a mluvila ke mně, jako bych byl téměř na začátku, což ve mně vyvolávalo pocity stagnace.

Dle mého četba knížky například pana Richarda Bransona i když nebude výhradně o brandingu Vám dá mnohem více. Jak to budete číst, budete mít chuť to zavřít a jít do akce a to tam nebudete mít, ani žádné extra tipy. Lidi s x desetiletou praxí, kteří k Vám mluví jako by jste na té cestě už byly mně posouvají mnohonásobně více.

Pan Lukavec je nejspíše skvělý ve svém oboru, asi bych mu i zaplatil větší částku za konzultaci, ale kampani určené mase se vyhýbám, ale přesto mu přeji úspěšnou kampaň!

 

admin

Jmenuji se Martin Martinec a věnuji se především wordpressu a vytváření menších internetových ziskových projektů.

Facebook Twitter YouTube