Vítejte na blogu o WordPressu a marketingu

03
Zář

Stanislava Mrázková podniká z pláže – rozhovor

9) Mnoho lidí má kvalitní informace od úspěšných expertů v oboru, mnohdy se však nevydají do „Akce“  Při tvorbě vašeho nového e-booku zaměřila jste se i na nějaký“pomocný plán“ či techniku, která by lidem mohla pomoct dát vše do pohybu?

Ano. Je mi jasné, že teorie je všude a že rozdíl mezi úspěšným a neúspěšným člověkem vězí v jednom jediném slově, a tím je akce. Na jednom z koučinků s Jankem Polákem, mistrem dynamiky bohatství, jsem si uvědomila, že hodně lidí jde na to špatně. Ptají se totiž “jak to mám udělat”. To je ale špatná otázka.

Je potřeba se ptát PROČ věci dělám, CO mám udělat, abych dosáhla svých cílů, KDY to udělám a KDO mi s tím pomůže a pak teprve JAK. A tak je součástí eBooku, odpovídajícího na PROČ a JAK, pracovní sešit a strategie, která vede klienty v otázkách CO, KDY a KDO.

Velice se mi to osvědčilo u eBooku Jak napsat eBook, kde jsem dala takovou strategii do 14ti dnů práce a lidé se jí opravdu řídili. Přišlo mi okolo dvou stovek eBooků, které na základě této strategie vznikly. Takže i v novém eBooku dbám na to, aby veškerá teorie šla snadno uvést do praxe.

Navíc jsem se rozhodla udělat VIP klub čtenářů nového eBooku s uzavřenou skupinou na facebooku a s tím, že budu s těmito lidmi dělat online skupinové konzultace, pomáhat jim hledat partnery pro jejich byznys a vytvořit komunitu, která si bude vzájemně dávat zpětnou vazbu.

10)  Může si čtenář z e-booku vzít něco pro sebe, i když nečetl vaší první publikaci „Jak napsat e-book“ a ať by člověk měl jiný druh infoproduktů, či nabízel na internetu své služby?

Strategie z eBooku Jak úspěšně prodávat eBook je vhodná pro všechny, kdo prodávají na internetu své služby, online programy, produkty, software. Já jsem jej zacílila na autory eBooků, protože v tom mám své zkušenosti a výsledky a tak mě znají moji čtenář, ale když si slovo eBook vyměníte za slova “online program”, “konzultace” nebo “produkt”, bude to totéž.

Myslím si, že věci, které učím, pomohou lidem všeobecně v online i offline prodeji. Použila bych stejné principy, kdybych měla vlastní restauraci, cestovní kancelář nebo třeba e-shop s kočárky a vím, že vždycky by byl výsledkem úspěch. Takže ano, nemusíte mít ambice na prodej eBooku a a i tak si z mého eBooku vezmete hodně.

IMG_8786

„Chci ukázat, že to jde, že si můžete plnit sny“

11) Na internetu zveřejňujete informace, že vám chodí e-booky a děkovné dopisy od mnoho čtenářů. Očekáváte a těšíte se opět až vám začnou chodit děkovné dopisy a k tomu tentokrát ještě bonusově fotoreporty prodejů z online fakturační platformy fapi.cz?

Ano, na to se opravdu těším. V začátku byly totiž dotazy a prosby o radu nebo pomoc některých mých klientů a já jsem si uvědomila, že předat veškeré své know-how by bylo na hodiny konzultací nebo pomoci s tvorbou webů, prodejních stránek, affiliate systému, atd. Snažila jsem se vyjít některým lidem vstříc, ale nemám tolik času, abych odpověděla individuálně a takto detailně všem.

Když stejné know-how používám v praxi například v kampaních, jsou to desítky hodin práce a hlavně spolupráce s dalšími experty. Ale čtenáři mého eBooku nemají desítky tisíc na prvotní investice. Takže jsem se rozhodla jim cestu ulehčit. Dát jim návod, dát jim vše, co aktuálně vím a ve formátu mě vlastním, v novém eBooku

jak-prodavat-ebook

Stanislava v těhle dnech vydala svůj nový e-book „Jak prodávat e-book“ kde prozrazuje know how o úspěchu prodeje své publikace

.

12) Existuje nějaké vyšší vnitřní PROČ? Které jste měla na mysli, když jste tvořila e-book na tohle konkrétní téma?

Moje vize je inspirovat lidi a ukazovat jim směr na cestě za jejich sny.

Chci ukázat, že to jde, že si můžete plnit sny, žít svobodně a bez strachu o to, za co si příští měsíc koupíte to či ono, že můžete pracovat odkudkoli a vstávat každý den s pocitem, že váš život stojí opravdu za to. Že můžete žít naplno. Je mnoho cest, jak toho dosáhnout, já jsem zvolila cestu podnikání z pláže a tak teď na té cestě můžu ukazovat směr dalším dobrodruhům… To je moje PROČ.

13) Nějaké poselství pro lidi, kteří jdou po té cestě osobního/podnikatelského růstu, či se vidí již na pláží, ale zatím nevidí to světlo na konci tunelu?

Učte se od úspěšných a až se naučíte “jak na to”, jděte do akce :) Cesta je někdy hrbolatá, sem tam spadne do cesty nějaký ten kámen, ale život nás vždycky zkouší, jak moc jsme svým snům oddaní a jak moc vážně to myslíme. A jak moc vážně to myslíte se svými sny Vy?

Dozvěďte se více o „plážovém podnikání“ a celé tvorby Stanislavy Mrázkové na jejich osobních stránkách. 

http://www.stanislavamrazkova.cz

Zmíněné publikace:

http://www.jak-prodavat-ebook.cz (Nejnovější počin Stanislavy, kde odhalíte tajemství úspěchu prvního e-booku, který měl přes 300 000 Kč obrat za 6 měsíců)

http://www.jak-napsat-ebook.cz (detailní publikace o tom jak za 14 dnů napsat kvalitní e-book)

 

1 Response

  1. Pingback : Rozhovor: Stanislava Mrázková podniká z pláže | Stanislava Mrázková

Napište komentář

You are donating to : Greennature Foundation

How much would you like to donate?
Would you like to make regular donations? I would like to make donation(s)
How many times would you like this to recur? (including this payment) *
Jméno
Last Name *
Email *
Phone
Address
Additional Note
paypalstripe
Loading...
%d blogerům se to líbí: