Richard Branson – 10 tipů pro vytvoření seznamu cílů

richard_cile
Vždycky jsem měl v životě seznam věci, co udělat. Témata o kterých psát na blog, seznam tweetu, které poslat a seznam připravovaných plánů a projektů, které zrealizovat. Každý den pracuji podle těchto seznamů, odškrtávám splněné úkoly a mohu tak vidět, jak mé myšlenky a plány se pomalu realizují. Pokud teď máte plány do příštího roku a pokud se chcete držet svých plánů, tak Vám navrhuji, aby jste si podobný seznam též udělali, než začne nový rok a kvůli zaneprázdněnosti na to už nebude mít čas
 Zde je mých 10 tipů pro vytvoření takového seznamu

  1. Napište každý jednotlivý nápad, který máte, nezáleží jak velký, či malý je.
  2. Vždy sebou noste seznam svých nápadů a cílů.
  3. Najděte metodu, která Vám funguje. Zapsané cíle na papíru, cíle na obrázcích, cíle digitálně zaznamenané či něco jiného  co Vám nejvíce vyhovuje?
  4. Udělejte si krátký seznam jednotlivých úkolů, které dokončíte každý den
  5. Označte, či zaškrtněte každý Váš dokončený úkol, budete-li vidět před sebou již dokončené úkoly bude to velmi uspokojující.
  6. Udělejte své cíle měřitelné, aby jste věděli zda se blížíte k cíli, když na nich pracujete
  7. Dejte si až bizardní cíle. Co chcete, aby se stalo v roce 2020? Co chcete, aby se stalo v roce 2050?
  8. Zařaďte do seznamu své osobní cíle, ne pouze pracovní
  9. Sdílejte své cíle s ostatními.  Můžete si pomoct navzájem s motivací své cíle splnit.
  10. Oslavte svůj úspěch předtím, než si vytvoříte nový seznam s novými cíli a sny.

Dostávejte další články od Richarda přímo na Váš email + bonusový článek

Bonus: Richard Branson – 6 tipů využívání sociálních médii ve Vašem podnikání



admin

Jmenuji se Martin Martinec a věnuji se především wordpressu a vytváření menších internetových ziskových projektů.

Facebook Twitter YouTube