Od nápadu, realizace až po prodej za sedm dní

Toto léto jsem chtěl zrealizovat více nových projektů, ale co se dotáhlo již do nějaké fáze je prodej tématických tašek Raw Food. Je to velmi malý projekt, ale přesto jsem ho chtěl zrealizovat, možná spíš i kvůli těm zkušenostem, než vidiny nějakých závratných částek.

Raw Food stravování je teď oblíbené, spoustu lidí se k němu dobrovolně hlásí a rádi prezentují a ukazují světu, že něco takového existuje.

Rozhodl jsem se pro plátěné tašky. Proč?

  • Protože není třeba řešit různé velikosti jako u triček například.
  • Protože je to plátěné, ekologické, lidé s tím mohou nakupovat ovoce například.
  • Protože teď plátěné tašky nosí spoustu lidí a to včetně jiných motivů. Jsou oblíbené.

Vytvořil jsem design tašek, takto vypadal první návrh:

raw_food

 

loverawfoo-1024x712

Pak jsem to dal grafikovi

 

 

 

 

 

verca

A tady je taška již v reálně podobě.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ještě důležitá informace předtím než jsem tašky vyrobil jsem si zřídil stránky http://www.RawFoodBag.com kde jsem umístil prodejní formulář a sledoval zda bude mít někdo zájem o tašky. Za cca 3 dny se našlo asi 5 zákazníků, tak jsem se rozhodl projekt zrealizovat.

Tašky jsem objednal v Praze, kvůli speciálním EKO materiálům a v Brně jsem nechal tašky potisknout.

Na stránky http://www.RawFoodBag.com přišlo během 5 dnů asi 1000 návštěvníků a to defakto z ničeho. Návštěvnost přichází díky našim dvou FB stránkám, kde máme cca 1500 lidí. Ty jsme získali díky PPC a virálnímu efektu.

Teď přecházíme do té prodejní fáze a budu Vás informovat, jaké kroky jsme podstoupili, abychom tašky prodaly.

 

„Čas si vymysleli lidé, aby věděli, od kdy do kdy a co za to.“ Jan Werich