Nápady na podnikání – facebook, hudební kluby a mládež typu hvězd

Tohle již v mnoha klubech funguje, alespoň v Brně. O tento marketing se však starají ve velkém případě kluby sami.

Kluby krom nějaké prestiže, vybudovaného jména jsou též navštěvovány z facebookového marketingu. Aspoň zde v Brně to bývá tímto velmi ovlivněno.

Kluby většinou navštěvují lidé okolo 15 – 25 let. Ten nápad, který zde popisuji je velmi jednoduchý. Udělat síť mladých lidí, kterým říkám typu hvězdy. Jsou to lidé s vysokým počtem kvalitních přátel na facebooku, obvykle +1000 FB přátel. Nejsou to žádné internetové celebrity, ty přátelé získali nějakým organickým způsobem. Jejich přátelé jsou velmi aktivní, lajkují, komentují jejich aktivitu. Lidi typu hvězd jsou v kolektivu hodně oblíbený.

Máme síť mladých oblíbených lidí, ti sdílejí FB akce klientského klubu a klub by tak měl přilákat nové návštěvníky, či říct světu, aspoň, že existuje.

Větší kluby to dělají, malé začínající kluby jsou v tomhle mrtvé. Asi před půl rokem tady byl v nově otevřeném klubu Majk Spirit s 400 000 fanoušky na facebooku. Nový klub se o FB marketing nestaral a samozřejmě taky, že téměř nikdo nepřišel i přes interpreta, který ve větších městech ty kluby vyprodává.

Ten nápad je v tom prodávat tenhle facebook marketing klubům, popřípadě jednotlivým promotérům, kteří jedou na své vlastní triko. Prodej bych udělal ne přes SEO, natož PPC, tady by největší smysl dávalo telefony, schůzky, telefony.

 

admin

Jmenuji se Martin Martinec a věnuji se především wordpressu a vytváření menších internetových ziskových projektů.

Facebook Twitter YouTube 

„Nejkrásnější ze všech tajemství je být géniem a vědět to jen sám.“ Mark Twain