Mediální weby – mini studie, jak to dělají zkušení hráči?

Jan Barta teď spustil svůj nový projekt extrastory.cz Též bych se chtěl spustit do nějakého mediálního byzu, nejlépe nějaké mainstremové téma, protože mě baví sledovat čísla na Google Analytic a tady ty polo bulvární weby mají velmi pěknou návštěvnost.

Udělal jsem pár screenu jako takovou studii sám pro sebe, tak i pro Vás jak to dělají zkušenější hráči.

 

extrastoryous

Nejdříve se podíváme na facebooku, vypadá to že je to velmi důležitý zdroj trafficu a aktualizují obsah až 6 denně. Například u extra.cz v neděli je to až 16x za den.

extrastoryous_monetizace

Na hlavní stránce mají dva adsense bannery. Nejspíše než web získá nějakou větší návštěvnost, pak to přehodí na inzerci od klientů. Jeden velký banner nad článek, druhý banner vedle článku, který se scrolluje až dolů a facebook.


extrastoryous_obsah

Facebook komentáře, vpravo stále reklamní banner a co se mně zdá šikovné je tématický obsah hned pod článkem.

Doporučuji ten web celý prostudovat. Někomu to může se zdát samozřejmé rozvržení atd. přesto je dle mého dobré mít nějaký vzor na očích, jak to dělají lidé, který jim to funguje.

 

 

admin

Jmenuji se Martin Martinec a věnuji se především wordpressu a vytváření menších internetových ziskových projektů.

Facebook Twitter YouTube