Vítejte na blogu o WordPressu a marketingu

15
Bře

Jak udělat investici z každé knížky o podnikání/marketingu?

Tim Ferris Dřív jsem hodně četl motivační literaturu, pak jsem přišel na odbornější literaturu v určitých oborech low cost podnikání, SEO marketing, psychologie prodeje atd. Přemýšlel jsem, jak využít knížky, tak aby z nich byl maximální užitek, aby to nebylo jenom o tom čtením. Asi před půl rokem jsem udělal závazek, že nové knížky (za účelem profesního růstu) si budu kupovat následně až potom, co z poslední koupené použiji aspoň jednu novou informaci a ta mně vydělá aspoň tolik, kolik stála knížka. Tak zaručím, že to čtení odborných knih (někdy i motivačních) má doopravdy smysl. Jednoduchá rovnice Nová knížka – 300-800 Kč – jedna nová myšlenka (nejlépe myšlenka na nový produkt, tam se to pozná nejlíp, že se ty peníze vrátili díky informaci z knížky) – provedení do praxe – výdělek

Napište komentář

You are donating to : Greennature Foundation

How much would you like to donate?
Would you like to make regular donations? I would like to make donation(s)
How many times would you like this to recur? (including this payment) *
Jméno
Last Name *
Email *
Phone
Address
Additional Note
paypalstripe
Loading...
%d blogerům se to líbí: