Vítejte na blogu o WordPressu a marketingu

06
Říj

Jak rychle otestovat nápad díky facebooku a wordpressu

John Vanhara na svém blogu píše, že se snaží své nápady realizovat následovně „Dát do nich, co nejméně práce a nejméně času a když je o tom zájem, tak jde do toho“

V podobném duchu je i tato technika. Budeme potřebovat 5 složek.

  • Jednoduchý produkt.
  • Internetovou stránku.
  • Prodejní formulář (fapi.cz)
  • Sociální sítě a nebo PPC.
  • Časovač

Jednoduchý produkt: Nějaký nápad nad kterým nestrávíte půl roku, jednoduchá věc. Já si vybral pandí tričko.

Internetová stránka: Já používám wordpress, ale může to být cokoliv jiného.

Prodejní formulář: Umístíme na web kontaktní formulář, nebo prodejní formulář, já používám fapi.cz

Sociální sítě a nebo PPC: Vytvoříte tématickou stránku na facebooku a tam díky PPC nasměřujete obecenstvo. Z FB stránky namíříte následně návštěvnost na Vaše prodejní stránky.

Záleží, co je to za produkt, pokud je to půjčovna stanů, tak facebook nejpravděpodobněji nebude mít moc velkou účinnost, proto tento nápad by byl vhodnější například PPC adwords, nebo sklik.

Časovač: Třešnička na dortu, nabídněte například poštovné do konce měsíce zdarma.

Začínáme sledovat objednávky a následně až dostanete na prodejní stránku, jak více jak 100 unikátních lidí udělejte závěr zda se do projektu pustit naplno.

TAKHLE TŘEBA VYPADÁ MÁ TESTOVACÍ STRÁNKA

test_napadu

Napište komentář

You are donating to : Greennature Foundation

How much would you like to donate?
Would you like to make regular donations? I would like to make donation(s)
How many times would you like this to recur? (including this payment) *
Jméno
Last Name *
Email *
Phone
Address
Additional Note
paypalstripe
Loading...
%d blogerům se to líbí: