Jak rychle otestovat nápad díky facebooku a wordpressu

John Vanhara na svém blogu píše, že se snaží své nápady realizovat následovně „Dát do nich, co nejméně práce a nejméně času a když je o tom zájem, tak jde do toho“

V podobném duchu je i tato technika. Budeme potřebovat 5 složek.

  • Jednoduchý produkt.
  • Internetovou stránku.
  • Prodejní formulář (fapi.cz)
  • Sociální sítě a nebo PPC.
  • Časovač

Jednoduchý produkt: Nějaký nápad nad kterým nestrávíte půl roku, jednoduchá věc. Já si vybral pandí tričko.

Internetová stránka: Já používám wordpress, ale může to být cokoliv jiného.

Prodejní formulář: Umístíme na web kontaktní formulář, nebo prodejní formulář, já používám fapi.cz

Sociální sítě a nebo PPC: Vytvoříte tématickou stránku na facebooku a tam díky PPC nasměřujete obecenstvo. Z FB stránky namíříte následně návštěvnost na Vaše prodejní stránky.

Záleží, co je to za produkt, pokud je to půjčovna stanů, tak facebook nejpravděpodobněji nebude mít moc velkou účinnost, proto tento nápad by byl vhodnější například PPC adwords, nebo sklik.

Časovač: Třešnička na dortu, nabídněte například poštovné do konce měsíce zdarma.

Začínáme sledovat objednávky a následně až dostanete na prodejní stránku, jak více jak 100 unikátních lidí udělejte závěr zda se do projektu pustit naplno.

TAKHLE TŘEBA VYPADÁ MÁ TESTOVACÍ STRÁNKA

test_napadu

admin

Jmenuji se Martin Martinec a věnuji se především wordpressu a vytváření menších internetových ziskových projektů.

Facebook Twitter YouTube 

„Nedostane-li žena koho chce, běda tomu, koho dostane.“ Mark Twain