Co považuji za totální selhání digitálních agentur

Není to ojedinělé, ale stává se to.

Je naprosto v pořádku nabídnout web za firemní ceny i živnostníkům. Ceny například 30 000 Kč – 50 000 Kč. ( I když se domnívám, že u 60% klientů by stačilo jiné řešení, páč se jim web nesplatí) Však digitální agentura nějak musí zaplatit obchoďáka, programátora, grafika, photoshop, kancelářské prostory a mnoho dalšího.

Ale je smutné ( opravdu se to děje) že člověk prodá internetové stránky klientovi za 100 000 Kč ( normální stránky, bez special funkcí) a klient si ani nemůže sám spravovat obsah, editovat, ani vkládat nové články.

Přijde mně to neuvěřitelně no fair-trade a nemělo by se to dít, ani se tak chovat ke klientům.

admin

Jmenuji se Martin Martinec a věnuji se především wordpressu a vytváření menších internetových ziskových projektů.

Facebook Twitter YouTube